Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Τον έβαλαν επειδή …έχει εξειδίκευση στις πτωχεύσεις.




Συνεχίζεται το «βόλεμα ημετέρων» σε ΔΕΚΟ του (υπερ)υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών. Μετά την τοποθέτηση στις «Οδικές Συγκοινωνίες» (ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ) του γεωπόνου και τέως γενικού γραμματέα της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Γιάννη Οικονόμου, σειρά πήρε ο όμιλος των ΕΛΤΑ.
Νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής εταιρείας των ΕΛΤΑ, «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» τοποθετήθηκε ο εργολήπτης Ορέστης Μεσοχωρίτης, της γνωστής κατασκευαστικής εταιρείας «Αφοι Μεσοχωρίτη» από τη Βόρεια Ελλάδα, η οποία το 2010 κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99.
Ο κ. Ορέστης Μεσοχωρίτης, ο οποίος είχε διατελέσει και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εργοληπτών Δημοσίων Έργων Θες/νίκης, ακούγεται ότι συνδέεται φιλικά με τον νυν γενικό γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτο Σιμόπουλο.
Ο νέος διευθύνοντας σύμβουλος των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ», ο οποίος πρόσκειται στο χώρο της ΝΔ, θα πρέπει να μεταβεί στην Αθήνα και συνάμα να ενημερωθεί άμεσα για έναν κλάδο (ταχυδρομεία), τον οποίο γνωρίζει ελάχιστα.
Αλλαγές συντελέστηκαν και στην εταιρεία ΚΕΚ – ΕΛΤΑ, στην οποία πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τοποθετήθηκε ο κ. Χαράλαμπος Κόκκινος (φωτό). Ο κ. Κόκκινος, ο οποίος διατέλεσε Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου από το 2004 έως το 2009, ήταν υποψήφιος Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου.
Το εντυπωσιακό είναι ότι τα ΚΕΚ – ΕΛΤΑ αποτελούν θυγατρική εταιρεία των ΕΛΤΑ, χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο (μέχρι και συνδικαλιστές έχουν ζητήσει, από το υπουργείο Μεταφορών, την κατάργησή της).
Επειδή η εταιρεία δεν έχει σημαίνοντα ρόλο, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας. Τώρα, η θέση «ανακαλύφθηκε» εκ νέου, προκειμένου να τοποθετηθεί ο κ. Κόκκινος, ο οποίος φλέρταρε κάποτε με το ΛΑΟΣ.
Τέλος, τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου των ΕΛΤΑ ανέλαβε ο Κωνσταντίνος Μελαχροινός. Από το 1993 είναι πρόεδρος του δ.σ. της ιδιωτικής εταιρείας «Μελέτες Σύμβουλοι ΑΕ – Planning Group».
Ο κ. Μελαχροινός αποτελεί επιλογή της Δημοκρατικής Αριστεράς, η οποία πήρε, μετά τον έλεγχο του ΟΑΣΑ, τα ΕΛΤΑ, ώστε να ενισχύσει το λαϊκό της προφίλ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου