Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σήμερα συμπληρώνονται 7 χρόνια από την θυσία του στον ουρανό της Καρπάθου...



Σμηναγός (Ι) Ηλιάκης Κώστας

Η παρακάτω επιστολή μου δημοσιεύθηκε σήμερα στην εφημερίδα Χανιώτικα Νέα
Σήμερα συμπληρώνονται 7 χρόνια από την θυσία του στον ουρανό της Καρπάθου,  σε  αποστολή αναγνώρισης άγνωστου  σχηματισμού στο FIR Αθηνών που όπως αποδείχτηκε ήταν Τουρκικό  RF4 συνοδευόμενο από 2 F-16 με κατεύθυνση ανοικτά της Κρήτης.  Εκείνη την περίοδο η Τουρκία   με την τακτική της στον αέρα  έδειχνε ξεκάθαρα ότι... ζητά θερμό επεισόδιο, (αποδείχθηκε πρόσφατα με την υπόθεση Βαριοπούλα- Εργκενεκόν). Συν/φοι του  είχαν αντιμετωπίσει παρόμοια περιστατικά το αμέσως προηγούμενο διάστημα  (πέρα από τις προφορικές, υπάρχει και γραπτή αναφορά ). Δεν ήταν βέβαια άτσαλοι χειρισμοί ούτε έλλειψη αεροπορικής παιδείας των Τούρκων πιλότων όπως αναφέρει το πόρισμα που δόθηκε στη δημοσιότητα  (και που στην ερήμην δίκη του Τούρκου πιλότου μετά από μήνυση δύο Ελλήνων πολιτών και όχι από την πολιτεία, το δικαστήριο δεν μπορούσε να απαγγείλει κακουργηματική ενέργεια αλλά πλημμέλημα!).  Ήταν καλά σχεδιασμένη τακτική η οποία δυστυχώς για την χώρα μας , πέρα από τον χαμό του Σμηναγού, οδήγησε σε άλλη μια γκρίζα ζώνη στο Αιγαίο με όσα επακολούθησαν αμέσως μετά στην  περισυλλογή  του Τούρκου πιλότου  και την απαράδεκτη εντολή της πολιτικής ηγεσίας, για αποχώρηση των Ελλήνων διασωστών που πρώτοι μετέβησαν στο πλοίο που τον περισυνέλεξε( και που  τυχαίως;; , ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, αμέσως μετά άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε στην Μάλτα)! Επικαλέστηκαν ανθρωπιστικούς τάχα λόγους, ενώ στο παρελθόν σε 3 πτώσεις Τουρκικών α/φων στο Αιγαίο, περισυλλέξαμε τους πιλότους , τους μεταφέραμε σε  νοσοκομεία για πρώτες βοήθειες και κατόπιν τους επιστρέψαμε στις βάσεις τους. Επιπλέον,  υπήρξε νεκρός αξιωματικός από τις ενέργειες του, είχαμε κάθε λόγο και δικαίωμα να  ζητήσουμε εξηγήσεις  για το περιστατικό. Μετά το φυσικό κτύπημα και την θυσία του, ο σμηναγός  δέχθηκε αρκετά  ανήθικα κτυπήματα  (παράδοση αυτού που τον κτύπησε, ιταμό Τουρκικό διάβημα, σιωπή αυτών που γνωρίζουν, δεν μίλησαν στην ερήμην δίκη του Τούρκου πιλότου με άνωθεν εντολή επικαλούμενοι λόγους εθνικής ασφαλείας , κλοπή της προτομής του κ.α.) . Λεπτομέρειες για το ποιος ήταν ο Κώστας και για το τραγικό περιστατικό υπάρχουν σε εφημερίδες και διαδίκτυο, μπορεί ο καθένας να τις αξιολογήσει  , να σταθεί στα πραγματικά γεγονότα και να βγάλει τα συμπεράσματα του. Άνθρωποι που δεν τον γνώρισαν , διαβάζοντας ποιος ήταν και τι έγινε,  τον αγάπησαν και το εκδηλώνουν με κάθε τρόπο στην οικογένεια  , σε σχόλια  και ΜΜΕ .Με σκληρή δουλειά  και εκπαίδευση καλλιέργησε το ταλέντο του παραμένοντας ταυτόχρονα απλός και ήρεμος κάτω από οιασδήποτε συνθήκες,  ευσυνείδητος , αγαπητός σε φίλους και συν/φους. Κυκλοφορούσε για λόγους πρακτικούς και οικονομίας με την παλιά μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα  του, με αυτήν πήγε το πρωί της 23/5/2006 στην μονάδα του για την μοιραία αποστολή. <Έφυγε> στα 36 του, πετώντας με ένα από τα τελειότερα και ακριβότερα α/φη, δίχως  να μπορέσει να αγοράσει  μια καινούργια μοτοσικλέτα , σε μια περίοδο επίπλαστης ευημερίας, τότε που  <λεφτά υπήρχαν>,  για άλλες όμως κατηγορίες προνομιούχων,  κομματικών στελεχών κτλ.  Ο σμηναγός, οι συν/φοι του πρώτης γραμμής σε αέρα, στεριά και θάλασσα, αφοσιωμένοι στην αδιάλειπτη  εκπαίδευση και επιμόρφωση για να είναι πάντα έτοιμοι για την υπεράσπιση της εδαφικής μας ακεραιότητας και αξιοπρέπειας είχαν και έχουν τις μικρότερες αποδοχές σε σχέση με την προσφορά τους.  Η  εκάστοτε εξουσία   και πρόσφατα  οι τοποτηρητές- δανειστές μας, ασχολούνται μόνο με οικονομικά ζητήματα , μεγέθη και περικοπές, σε βάρος του λαού και της ίδιας της χώρας. Στελέχη και παράγοντες του πολιτικού συστήματος και όχι μόνο, εντός και εκτός της Ελλάδος, παραβλέπουν συνειδητά ότι η χώρα μας δεν συνορεύει με το Βέλγιο ή την Ελβετία αλλά με μια χώρα που συνεχώς προκαλεί,  δεν σέβεται τις διεθνείς συνθήκες και έχει μόνιμα την αφορμή  πολέμου (casus belli) εναντίον της χώρας μας. Υποβάθμισαν  το τραγικό περιστατικό στις 23/5/2006, ενώ η Τουρκική αποστολή ήταν ταυτόχρονα κατασκοπευτική και πολεμική σύμφωνα  με τους διεθνείς κανονισμούς. Σκόπιμα  απαξιώνουν την έννοια και το νόημα του αγνού και άδολου πατριωτισμού της πλειοψηφίας των Ελλήνων με σκοπό να τον κάμψουν, να τον γελοιοποιήσουν.  Επιδιώκουν  να ντρεπόμαστε να λέμε ή να αισθανόμαστε ότι  είμαστε πατριώτες, ότι αγαπάμε την πατρίδα μας ,ότι σεβόμαστε τα σύμβολα της,  να μην αντιδρούμε όταν βλέπουμε την κακή πορεία της εξαιτίας λαθών και παραλείψεων τους .  Παρομοιάζουν ή  ταυτίζουν, τον πατριωτισμό με τον επικίνδυνο  και πηγή πολλών δεινών εθνικισμό και τα παρακλάδια του. Όμως, εξαιτίας  της αγάπης στην πατρίδα, της εργασίας, της ανιδιοτελούς  προσφοράς πολλών  και συνάμα του αγώνα και της θυσίας χιλιάδων πατριωτών όποτε χρειάστηκε, με τελευταίο μέχρις στιγμής τον σμηναγό, σήμερα είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε Έθνος.
Ας  είναι αιωνία η μνήμη του και παράδειγμα το θάρρος ,η αξιοπρέπεια και η στάση του στη σύντομη αλλά γεμάτη προσφορά ζωή του.
 

Πως κατερρίφθη ο Σμηναγός Ηλιάκης ...Και γιατι κάποιοι πρέπει να κάτσουν στο σκαμνί !
Χτύπησαν με πύραυλο οι Τούρκοι το F-16 του Ηλιάκη !
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΤΟΥΛΙΩΤΗ Υποστρατήγου ε.α.
  Μήπως η ελληνική κυβέρνηση κρύβει τα πραγματικά περιστατικά;
Στις 22 Μαΐου τα ελληνικά ραντάρ της Κρήτης εντοπίζουν τη μεταστάθμευση και διανυκτέρευση τριών τουρκικών πολεμικών αεροπλάνων στο τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από τη Ρόδο. 

Άρα για την επόμενη μέρα η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία περιμένει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια εκ μέρους των αεροπλάνων που διανυκτερεύουν στα απέναντι παράλια.

Πράγματι την επομένη και συγκεκριμένα το μεσημέρι (23 Μαΐου) τα παραπάνω αεροπλάνα απογειώνονται για την προκαθορισμένη αποστολή τους που είναι έλεγχος της επιχειρησιακής ετοιμότητας των S-300.

 Η εν λόγω αποστολή είναι συγκεκριμένη και γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα (ανά 15ήμερο), καθόσον οι εν λόγω πύραυλοι αποτελούν κίνδυνο ανατροπής της τουρκικής υπεροπλίας στο Αιγαίο (κατά τους γείτονες). Μέχρι εδώ θα λέγαμε ότι τα πάντα είναι ένα παιχνίδι ρουτίνας, όμως υψηλού κινδύνου.

Με την κίνηση (σε παράλληλο σχηματισμό) των τουρκικών αεροσκαφών προς την Κρήτη απογειώνονται από τη βάση των Χανίων δύο ελληνικά F-16, τα οποία με κατάλληλο ελιγμό έρχονται πίσω από τα τουρκικά. Όταν τα ελληνικά αποκτούν οπτική επαφή, διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό που είναι στο μέσον του σχηματισμού είναι αεροφωτογραφικό, δηλαδή κατασκοπευτικό. 

Ο σμηναγός Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα από το πολεμικό (F-16) και το αεροφωτογραφικό (RF-4) προκειμένου να διαπιστώσει τον οπλισμό και τα φωτογραφικά μηχανήματα που έχει, καθώς και τη λήψη του αριθμού του. 
Το άλλο τουρκικό F-16 με πιλότο τον σμηναγό Χαλί Ιμπραήμ εγκαταλείπει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Ηλιάκη, ενώ ο άλλος έλληνας πιλότος, έχοντας μείνει πιο πίσω, εγκλωβίζει τον Χαλί Ιμπραήμ. Ο τούρκος σμηναγός λέει στον Ηλιάκη να φύγει, ενώ ταυτόχρονα τον εγκλωβίζει (ο εγκλωβίσας, του εγκλωβίσαντος)… Ο Έλληνας δεν φεύγει, ο Τούρκος κάτι λέει συνθηματικά στους άλλους δύο συναδέλφους του και εξαπολύει έναν πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα και τα τρία τουρκικά φεύγουν με απότομους ελιγμούς προς διαφορετικές κατευθύνσεις ένεκα φόβου για τον άλλον έλληνα πιλότο που βρίσκεται πίσω τους και έχει το πλεονέκτημα. 

Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Ηλιάκη, το οποίο και εκρήγνυται ακαριαία. Ο άλλος έλληνας πιλότος, που είναι πιο πίσω και έχει εγκλωβισμένο τον Χαλί, εξαπολύει και αυτός έναν πύραυλο, αλλά ένεκα του απότομου ελιγμού του τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει.

Τα παραπάνω δεν αποτελούν σενάριο κάποιας ταινίας, αλλά είναι η πλησιέστερη εκδοχή προς την πραγματικότητα, καθόσον εάν είχε γίνει σύγκρουση, όπως προσπάθησαν να παρουσι- άσουν το περιστατικό, θα είχαμε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς, μια και τα αεροπλάνα είχαν ταχύτητες μεγαλύτερες των 500 χιλιομέτρων ανά ώρα και επιπλέον ήταν γεμάτα κηροζίνη (έπρεπε να είχαν καύσιμα τόσο για την αερομαχία όσο και για την επιστροφή τους).

Και ερχόμαστε τώρα στους αυτόπτες μάρτυρες. Ο αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους είπε ότι είδε δύο εκρήξεις. Ο φιλιππινέζος καπετάνιος δήλωσε ότι είδε και άκουσε δύο διαφορετικές εκρήξεις, πρώτα μία μεγάλη και στη συνέχεια μία μικρότερη με λιγότερο καπνό. Η τηλεόραση στο βραδινό δελτίο ειδήσεων έκανε λόγο για δύο εκρήξεις, για να ανασκευάσει την επομένη.

 Το πιο πιθανό είναι ότι τόσο ο φιλιππινέζος καπετάνιος όσο και ο αιγύπτιος πιλότος και είδαν και άκουσαν καλά, καθόσον η πρώτη και μεγαλύτερη έκρηξη οφείλετο στην κατάρριψη του σμηναγού Ηλιάκη, η δε δεύτερη στην κατάρριψη του Χαλί που εβλήθη στο φτερό και ως εκ τούτου και η έκρηξη ήταν μικρότερη και είχε τον χρόνο να αντιδράσει και να σωθεί.

Ερωτηματικά:
1. Γιατί ο φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, άλλαξε κατεύθυνση και πήγε στη Μάλτα;
2. Γιατί τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης το μεσημέρι της Τρίτης αμέσως μετά το περιστατικό ανακοίνωσαν ότι ο έλληνας πιλότος είναι νεκρός, ενώ τα δικά μας τηρούσαν σιγή ιχθύος;
3. Tι παραπάνω ήξεραν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης; Μήπως είχαν ενημερωθεί από τον Χαλί, που ήξερε τα πάντα, μια και αυτός είχε καταρρίψει τον έλληνα πιλότο (εάν;);
4. Γιατί αμέσως με το περιστατικό βρέθηκαν στον αέρα 120 μαχητικά και από τις δύο μεριές;
5. Γιατί στην προηγούμενη δεκαετία, όπου είχαμε παρόμοιο περιστατικό με πτώση δύο τουρκικών και ενός ελληνικού αερο-σκάφους με νεκρούς πιλότους και από τις δύο μεριές, δεν υπήρξε κλιμάκωση;
6. Γιατί πανικοβλήθηκε η ελληνική κυβέρνηση εάν πραγματικά ήταν ατύχημα;
7. Γιατί μεσούσης της ελληνοτουρκικής φιλίας υπήρξε τέτοια κλιμάκωση, ενώ κατά το παρελθόν, όπου είχαμε αντίστοιχα περι-στατικά και οι σχέσεις μας με τον γείτονα ήταν στο χειρότερο ση-μείο, δεν υπήρξε η αντίστοιχη ένταση;
8. Γιατί οι έλληνες πιλότοι είναι τόσο εξαγριωμένοι και οι πο-λιτικοί μας προσπαθούν να τους καθησυχάσουν;
9. Γιατί η Βουλή έσπευσε αμέσως να ανακηρύξει ήρωα τον σμηναγό Ηλιάκη και να υιοθετήσει τα παιδιά του;
10. Γιατί με την ηρωποίηση του Ηλιάκη ανακήρυξε αναδρομικά και τους υπόλοιπους που έπεσαν στα Ύμια κ.τ.λ. (Σαλμά, Καραθανάση, Γιαλοψό, Βλαχάκο); Έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να πράξουν το αυτονόητο ή μήπως προσπαθούν να κατευνάσουν τους αεροπόρους και να αποκρύψουν τα πραγματικά περιστατικά;

Εάν παρ' όλα αυτά η κυβέρνηση επιμένει για το ‘‘ατύχημα’’, είναι πολύ εύκολο να με διαψεύσει, δίδοντας στη δημοσιότητα την αναφορά του δεύτερου έλληνα πιλότου καθώς και το βίντεο των σκοπευτικών οργάνων του.

Ο ήρωας Κ. Ηλιάκης έπεσε υπέρ πατρίδας κατά την εκτέλεση του καθήκοντός του στις επάλξεις του Αιγαίου, κλίνω το γόνυ μου στο μεγαλείο της πράξης του και καλώ τους καθ’ επάγγελμα πολιτικούς να ενημερώνουν επακριβώς τον ελληνικό λαό, γιατί αν μη τι άλλο είναι υποχρέωσή τους. 

Βέβαια γεγονός είναι ότι πίσω από τις διαψεύσεις των πολιτικών κρύβονται οι μεγαλύτερες αλήθειες. Πάντως, εντύπωση μου προκαλεί γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται από την τουρκική προκλητικότητα και στη συνέχεια προσπαθούν να μας πείσουν ότι διαχειρισθήκανε την κρίση με τον καλύτερο τρόπο και αποφύγαμε τα χειρότερα. 
Και η κυβέρνηση αυτό έκανε, η αντιπολίτευση πού είναι; Μήπως ασχολείται ακόμη με το Σχέδιο Α(ν)αν; Αιδώς Αργείοι


 Y.Γ Ερήμην δικάσθηκε και καταδικάσθηκε ο δολοφόνος του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη. Συγκεκριμένα, ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών για ανθρωποκτονία από αμέλεια επέβαλε το τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών στον Τούρκο πιλότο μαχητικού αεροσκάφους, ο οποίος ευθύνεται για το θάνατο του Ελληνα πιλότου του F-16, Κώστα Ηλιάκη, το Μάιο του 2006.

Ο κατηγορούμενος
Χαλί Ιμπραήμ (φωτο) ήταν φυσικά απών, ενώ η υπόθεση έφτασε στη Δικαιοσύνη, μετά από μηνυτήρια αναφορά δύο δικηγόρων από την Κόρινθο.

Δεν υπάρχει καμία δήλωση από την Ελληνική κυβέρνηση, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν πως ο ηρωικός θάνατος του Έλληνα πιλότου ουσιαστικά αποτελεί πρόβλημα για κάποιους αρμόδιους ανευθυνο-υπεύθυνους των υπουργείων Εθνικής Άμυνας, Εξωτερικών και Εσωτερικών.
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου