Τρίτη, 4 Ιουνίου 2013

Αφήστε τις βλακείες. Την τηλεοπτική παρανομία την είχε κάνει τρόπο ζωής ο Καρατζαφέρης




Διευκρινίσεις για τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΡΤ έδωσε το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης σε απάντησή του προς την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας που είχε προειδοποιήσει με προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τη...διεκδίκηση των νομίμων δικαιωμάτων της, αντιδρώντας στην απόφαση του Συμβουλίου για τη χορήγηση άδειας πανελλαδικής εμβέλειας στον τηλεοπτικό σταθμό.

Σε ανακοίνωσή του το ΕΣΡ υποστηρίζει ότι δεν εκδόθηκαν άδειες λόγω του ότι η πολιτική ηγεσία δεν είχε ολοκληρώσει το θεσμικό πλαίσιο που προβλέπεται από το νόμο προκειμένου να καταστεί δυνατή η αδειοδότηση.

Όπως αναφέρεται, «είχε διαπιστωθεί ότι, ο τηλεοπτικός σταθμός με το διακριτικό τίτλο ΤΗΛΕΑΣΤΥ, ήδη ΑΡΤ, εξέπεμπε παρανόμως εκτός του Νομού Αττικής και το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης διά των υπ' αριθμ.23/25.1.2005, 220/13.6.2005, 276/12.7.2005, 91/21.2.2006, 4/8.1.2009 και 132/24.3.2009 αποφάσεών του, επέβαλε διάφορες διοικητικές κυρώσεις για την παράνομη εκπομπή εκτός του Νομού Αττικής.

Η ιδιοκτήτρια του τηλεοπτικού σταθμού εταιρία υπέβαλε στο Συμβούλιο της Επικρατείας αίτηση ακυρώσεως κατά της υπ' αριθμ.91/21.2.2006 αποφάσεως του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, το οποίο ανέμενε την υπό του Συμβουλίου της Επικρατείας επίλυση του ζητήματος εάν ο τηλεοπτικός σταθμός μπορεί να εκπέμπει εκτός του Νομού Αττικής, όπως ισχυριζόταν η ως άνω εταιρία.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας, διά της υπ' αριθμ. 2448/2012 αποφάσεώς του, δεν έκρινε περί του ως άνω ζητήματος και περιορίστηκε να ακυρώσει την απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης με την αιτιολογία ότι, από της ενάρξεως ισχύος του Ν.3431/2006, αρμόδιο προς επιβολή κυρώσεων επί παρανόμων εκπομπών εκτός της νομίμου περιοχής είναι η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων».

«Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης», τονίζεται, «δεν είχε πλέον αρμοδιότητα προς επιβολή διοικητικών κυρώσεων για τις εκτός του Νομού Αττικής εκπομπές του τηλεοπτικού σταθμού. Πρέπει να σημειωθεί ότι, ο εν λόγω τηλεοπτικός σταθμός ανήκε στο πολιτικό κόμμα με το διακριτικό τίτλο ΛΑΟΣ και κατά τη διάταξη του άρθρου 11 παρ. 19 του Ν.3592/2007 ήταν κομματικός έως των βουλευτικών εκλογών της 6.5.2012, από των οποίων το εν λόγω κόμμα έπαψε να εκπροσωπείται στη Βουλή των Ελλήνων και ο τηλεοπτικός σταθμός του έπαψε να έχει την από την εν λόγω διάταξη του νόμου προστασία»...


Από πότε ρε άχρηστοι έγινε κομματικός σταθμός; Από προπέρσι;
Kαι τόσα χρόνια που εξέπεμπε σε όλη την επικράτεια ως… ιδιωτικός, τι κάνατε;

Ερχόσαστε τώρα επειδή δεν μπήκε στην βουλή και έτσι ξαναείναι παράνομος, να του δώσετε άδεια για να  νομιμοποιήσετε την εσαεί παρανομία του..
Ξέρετε πόσες φορές έχει αλλάξει το μαϊμού ιδιοκτησιακό του Τηλεαστυ ο Καρατζαφερης; Αμέτρητες. Μια από τις τελευταίες φορές ήταν το εξής.

Iωάννης Γ. Kαρατζαφέρης 25%
– Φώτης Σφήκας 24,5%
– Kωνσταντίνος Σκανδαλάκης 25%
– Δημήτρης Kουκάκης 25%
– Σπήλιος Παπαθανασόπουλος 0,5%

Πριν από καιρό χωρίς κομματική απόφαση το μετέτρεψε δήθεν σε κομματικό για να δικαιολογεί την μακρόχρονη παρανομία του εξαγοράζοντας το κανάλι του , από τον… κομματικό εαυτόν του. Δηλαδή έβγαλε από την μια τσέπη τα λεφτά και τα έβαλε στην άλλη, ξαναβάζοντας σχεδόν τους ίδιους στο Δ.Σ .

Φώτης Σφήκας  πρόεδρος
Kωνσταντίνος Σκανδαλάκης  μέλος
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Γεωργίου
ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
ΚΟΥΤΗΛΕΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ του Ιωάννη




IXNOS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου