Σάββατο, 4 Ιανουαρίου 2014

Λοιπόν αγαπητοί μου ΝεοΕλληνες θα με ψηφίσετε, να μπω στη βουλή να με καμαρώνετε?






-Φίλες και φίλοι,

Ελληνίδες,Έλληνες

 Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω,ότι αποφάσισα να
κατεβω στην πολιτική. 


Ότι επαγγελματική προσπάθεια έχω κάνει απέτυχα,λόγω βλακείας και τεμπελιάς.

Ο μόνος τρόπος να πλουτίσω είναι η πολιτική,γι'αυτό σας παρακαλώ βοηθήστε με, με την ψήφο σας να εξασφαλίσω το μέλλον μου καθώς και των απογόνων μου.

Σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να κλέψω όσο πιο πολλά....




Σας υπόσχομαι ότι θα ψηφίζω στη βουλή ότι είναι εις βάρος σας και υπέρ εμού, και υπέρ οποιουδήποτε με πληρώνει καλά είτε χρηματικά είτε βοηθώντας με να ανέλθω.


Τέλος σας υποσχομαι ότι θα είμαι υπέρ σε οτιδήποτε αντιχριστινικό και ανθελληνικό,και θα  υπηρετήσω με πίστη,όλα τα ξένα συμφέροντα.



Λοιπόν αγαπητοί μου ΝεοΕλληνες θα με ψηφίσετε, να μπω στη βουλή να με καμαρώνετε?


-Οοοοοοοοοοοοοοοοχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι......




-Γιατί ρε ζώα, όχι, τους άλλους τόσα χρόνια γιατί τους ψηφίζετε;


Γιατί ρε ηλίθιοι όχι,νομίζετε τώρα ότι ξυπνήσατε;


Γιατί ρε υποχθόνιοι βολεψάκηδες παρτάκηδες όχι; 


Μήπως θέλετε μερτικό;

Γιατί ρε μούλοι όχι,δεν σας άρεσε ο λόγος μου; 


Προτιμάτε τους τίμιους λόγους,για να είστε εντάξει με την παλιοσυνείδηση σας,άσχετα αν οι πράξεις μετέπειτα ξέρετε οτι θα είναι δολερές;

Γιατί ρε κοιμισμένοι όχι,αφού ο λόγος μου είναι ο μόνος ειλικρινής που έχετε ακούσει ποτέ από πολιτικό;


Ηλίας Κοζανίτης 

attikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου